IF IT IS TO BE - IT IS UP TO ME































fredag 6. mai 2011

TENKEPAUSE OG MINE GLEDER

Siden jeg tidligere ikke har brukt så mye tid i bloggverdenen har jeg kommet langsomt igang.  Stillstand er vel det rette ordet:) Jeg har ikke bestemt meg helt for hvor jeg vil med dette, og har hatt en tenkepause. Foreløpig ingen klar konklusjon..

Idag har jeg gått en tur i fjæra med Tobias, min sønn på 7 år. Definitivt dagens høydepunkt. En opplevelse som gjenspeiler livets ekte gleder og fortryllelsen ved bare å være til. Han fører med seg så mye kjærlighet den gutten. I skrivende stund sitter han og ser Star Wars, hekta er han blitt. Min vakre datter har vært på bursdag og møtt venner fra gamleskolen. Hun blir så fort stor, 12 år er hun blitt. Jeg var da nettopp 12?
Helgen er her og det er så deilig. Imorgen tar jeg en tur med NSB til Trondheim med "søstre mett". Der skal vi spise mat og kose oss med et par pils i sola. Herlig med en tur for seg selv:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar