IF IT IS TO BE - IT IS UP TO ME































torsdag 29. september 2011

Trøbbel i tårnet?






Trøbbel i tårnet? Nei ikke direkte. Men jeg jobber med motivasjonen og mine egne begrensende overbevisninger. Man kan ikke hoppe direkte fra håpløshet til å være full av håp og tro på fremtiden. Man trenger å gå trinnene. Ett trinn av gangen. Hopper jeg over et trinn får jeg bare vondt i føttene, haha..



Derfor har jeg ikke kommet i gang med min 30 dagers plan enda. Jeg gjør ikke nok motivasjon. Men jeg vet at det beste tidspunktet å starte på er akkurat nå. Virker som om jeg gjør en del motstand her ja... Motstand er som kjent frykt. Best å gå rett inn i den;)



Ellers forbereder jeg min flush nummer 20. Og jeg har gått over til et betydelig mer nyttig kosthold de to siste ukene. Så jeg gjør jo mitt beste, hele tiden. Jeg er også igang med min antiparasittkur nummer 3.     
Det hadde gjort seg med en synlig orm eller to:)  Jeg kommer uansett til å holde på til jeg vet at jeg er tom for parasitter, og flushe til det ikke kommer mer stein ut. 



Jeg leser mye LP og ESP om dagen, 
det er verktøyene sine det!




JEG ER STØRRE ENN MINE BEGRENSNINGER!!



Jeg vet at dersom det skal bli slik jeg ønsker, er det jeg som må få det til å skje. 
IF IT IS TO BE- IT IS UP TO ME
Et fantastisk uttrykk <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar