IF IT IS TO BE - IT IS UP TO ME































søndag 18. september 2011

DU KAN BLI FRISK!







Jeg har tidligere skrevet om mine opplevelser med  Silva Ultra Mind (det gamle kurset) og Unique Mind ESP (det nye kurset). Det kan du lese mer om her. På deres nettsider ligger det mange historier innsendt fra kursdeltagere, som har sterke opplevelser i etterkant av kurs. Slike historier som den under er til inspirasjon og håp for andre. Her vil jeg dele en av mine favoritthistorier med dere: 






25 år gammel fikk jeg beskjed fra leger at jeg hadde en nevrologisk sykdom som jeg aldri ville bli frisk av. Jeg lå det meste av dagen og det skulle jeg gjøre resten av livet. Etter fire år innså jeg at livet er ikke verdt å leve for en hver pris.




Mamma søkte hjelp hos Børre Nyborg (instruktør). Beskjeden fra Børre var: Kom på kurs. Jeg var sengeliggende og blakk som en kirkerotte, så jeg tenkte at det er helt utelukket. Vel, mamma betalte kurs, opphold og reise, Børre må ha sent energi for jeg var i knallform, og på kurs kom jeg meg!




Nå, fire måneder etter er jeg symptomfri og skal begynne omskolering. Jeg visste at ESP-kurset var siste utvei, hjalp ikke dette så var livet over for mitt vedkommende.




Jeg har jobbet hver dag, systematisk og målbevisst har jeg plukket bort sykdommen. Alt har ikke vært like lett og hyggelig, men det måtte til. Nå er jeg ikke bitter og smålig lengre, hånlige tanker og bemerkninger eksisterer ikke, misunnelse kjenner jeg ikke, jeg unner tvert imot mine medmennesker all lykke og fremgang i livet. DET ER SÅ GODT.




Vissheten om at jeg ikke er alene, at det er noe som hjelper meg er fantastisk, nå slipper jeg å være redd, jeg har et unikt redskap til å jage alle problemene bort med.




Her kommer noen av mine opplevelser:


Jeg begynte å tro alt bare var tilfeldigheter. Lørdag formiddag brukte jeg en teknikk og healet meg selv, vel ferdig spurte jeg om det var noen beskjed til meg, "tipp lotto" lød det. Hmm, det var rart, tenkte jeg, det må være tull. Ikke bruker jeg å tippe, og ikke hadde jeg penger å sløse bort på sånt, men jeg tenkte: "Det er søren meg greit!" Nå får jeg se om det er innbilning eller om det er noe i dette jeg holder på med. Kjørte til butikken og leverte to kuponger for sikkerhets skyld. Kvelden kom, og jeg sjekket kupongene: Jeg hadde vunnet to ganger på en og samme kupong! Jeg vant det dobbelte av det jeg hadde satset, men pengene betydde ingenting i forhold til den følelsen av bekreftelse.




Jeg brukte en øvelse og søkte svar på et spørsmål, jeg fikk "ja" til svar og fortsatte med andre ting, da jeg skulle gå ut av øvelsen, tenkte jeg at jeg skulle sjekke en gang til. Da fikk jeg plutselig "Nei" til svar.. "Hmrf, hva betyr dette? Greier ikke universet å bestemme seg i dag?" Da plutselig hørte jeg noen le. Den latteren glemmer jeg aldri! Universet hadde det storlig artig på min bekostning. Da slo det inn: Stol på det du får beskjed om ikke driv å dobbelsjekke! Det har jeg sluttet med.




Jeg søkte forresten veiledning og hjelp for å skrive denne mailen. Hadde prøvd i flere dager å skrive ned noe, men det var vanskelig, da slo det meg: Søk veiledning. Og den kom. Nå har jeg skrevet alt rett ned uten problem.




Vel, dette er min historie. Håper dere kan bruke noe av det. Dere står helt fritt til å bruke det slik dere vil.




Og til slutt vil jeg takke alle dere av hele mitt hjerte for at dere har gitt meg muligheten til å leve det gode liv.




Hilsen Monica






Da jeg ble syk for noen år siden, bestemte jeg meg etter å ha lest slike historier for at jeg skulle bli en suksesshistorie selv. Og det greide jeg gjennom The Lightning Process! Siden da har nye utfordringer kommet min veg. Jeg har noe som trenger å frigjøres, siden det stadig fortsetter å dukke opp fysiske problemer, bare på nye måter. Man kan spekulere på hva man har gjort for å fortjene alt dette. Den tanken er en skikkelig "go`ing", som tar deg med ut i "grøfta" (språk for oss LP`ere:)). 



Jeg har til hensikt å skrive min suksesshistorie IGJEN











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar