IF IT IS TO BE - IT IS UP TO ME































søndag 12. juni 2011

Pinsehelg



Har sittet her strømløs et par timer nå, og ungene begynner å bli utålmodige. Får ikke sett mer film. Men tenke seg til, nå har de på eget initiativ satt i gang å spille brettspill! Hva skjer? Hurra! Noe av det jeg har prøvd å lære dem har gått inn! Way to go!


Det er så herlig med langhelg. Været har vist sitt mangfold denne helga, og variasjon er jo bra:) Den ene dagen steiker vi flesk på terassen, den neste kryper vi inn i skapet mens Tor hamrer løs der oppe, sinna som fy. Hva mer kan en ønske seg?


Jeg sitter og fordyper meg i de mange historier om overgrep i psykiatrien. Det er en sørgelig del av samfunnet vi lever i. Samtidig er jeg glad for at stadig flere åpner øynene for realiteten.  Det må til slik at systemene kan forandres, og mennesker få den hjelpen de trenger. Det er langt fra dagens situasjon. At uvitenheten og fordommene var så omfattende ante jeg ikke for få år siden. Jeg fryser på ryggen. Det vil jeg definitivt skrive en post om snart.


Det er søndag og imorgen er det frimandag! Helgen har vært flott med mange koselige øyeblikk sammen med familien. Ungene har spist rabarbra, vi har grilla, sola oss, gjemt oss, sett på måsunger og vært sammen. Det er det livet handler om. De små øyeblikkene. Her er noen få glimt av mine øyeblikk denne helga....



Vår vakre Sibirjente Vita hviler:)


Sabines beste grimase!

Vita vil være med der vi er, her grillings i hagen:)

Sabine spiser rabarbra

Tobias knasker også iveg:)

Er dette en bjørn????


Ungene i "spisebordshytta", kos med film og popcorn!

Pus from space??

Vakre barn <3

Vita er dronninga vår
Bjørnen viste seg å være Smith, kaninen vår!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar