IF IT IS TO BE - IT IS UP TO ME































onsdag 22. juni 2011

Tid for ny flush:)

Ja da er kvelden her igjen! Tid for å riste litt i leveren. Det er 3 uker siden sist. Da brukte jeg for første gang Hulda Clark sin flush. Saltblandingen gjorde virkelig sitt for å tømme tarmen, noe jeg ikke får gjort på samme måte med Dr Sutter sin colaflush.

Jeg var heller skuffet over resultatet etter flushen for 3 uker siden. Det kom bare noen få steiner ut den påfølgende dagen. I tillegg måtte jeg holde meg kun meter unna toalettet både natten og dagen som fulgte. Etter å ha prøvd begge flushene, holder jeg fast på colaflushen. Den fungerer best for meg. Det eneste man selv må sørge for da, er å holde tarmen igang. Jeg brukte tarmskylling i starten, noe som for meg blir for dyrt i lengden. Og selv om tarmskylling er veldig god på; ja nettopp å skylle tarmen godt, finnes det heldigvis flere metoder.

Men i kveld er det blanke ark, og ny olje som skal fordøyes. Jeg har bygget opp mitt reservoar av galle hele dagen, og håper på at denne gangen får jeg skikkelig fart på steinene.

Jeg skal bestille mer ultraphos en av de nærmeste dagene, slik at jeg kan flushe så ofte jeg vil. Jeg har opplevd at å flushe to dager på rad, har generert mere stein. Det virker som det skal noe til å mykgjøre dem nok, slik at de kommer ut.

Happy flushing!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar