IF IT IS TO BE - IT IS UP TO ME































torsdag 2. juni 2011

LEVERFLUSH


Det er igjen tid for leverflush. For 3 uker siden gjorde jeg min 10`ende flush. Inntil i dag har jeg benyttet Dr. Sutters oppskrift. Grunnen til det er at jeg fant at den var den beste, etter å ha lest en del bøker om temaet samt lest masse om andres erfaringer med de ulike flush`ene. I dag er jeg spent, fordi jeg prøver Hulda Clark sin metode, av den enkle grunn at jeg har gått tom for ultra phos liquid, som brukes i Dr. Sutters flush.


Bøker jeg varmt kan anbefale er disse:
  • The Amazing Liver & Gallbladder Flush,
  • av Andreas Moritz
    • The Cure for all Diseases
      av Dr. Hulda Regehr Clark
    • The Paradigm Shift in Health Care
      av Dr. K. R Sutter

    The Paradigm Shift in Health Care



    Disse 3 bøkene gir deg - i tillegg til mye annen nyttig informasjon - de 3 ulike leverflushene som er i bruk. Du kan også gå inn på disse forfatternes hjemmesider via google for mer informasjon. Er du en av dem som ikke makter å lese tykke bøker full av informasjon, anbefaler jeg Dr Sutters bok, som er kort og konsis, og som er en skikkelig ”wake-upcall”. ALLE burde lese denne boken! Dr. Sutters såkalte ”coke-flush” er også -etter min mening- den beste flush`en, hvor du ikke risikerer å få steiner som setter seg fast på veg ut, samt at den ikke krever like mye forberedelser i forhold til mat og drikke før den utføres.

    For å lese om andres erfaringer, samt få svar på alle dine spørsmål, er det bare å besøke

    En svært nyttig nettside!



    Hvorfor rense leveren?

    Leveren er kroppens største organ (ca. 15 x 20 cm stor og veier ca 1.5 kg). Den er også kroppens viktigste filter og fordøyelsens kommandosentral. Mat og væske som absorberes i tynntarmen, vil passere gjennom leveren før næringen fordeles via blodbanen til cellene i kroppen. Leveren renser ut avfallstoffer og hjelper til å holde blodet rent.
    En god leverfunksjon er derfor viktig hvis man ønsker å holde kroppen ren for avfallsstoffer. Det vi spiser og drikker er ikke alltid så rent og fritt for avfallsstoffer som vi liker å tro. Ugunstig sammensatt mat, samt giftstoffer fra mat, drikke, alkohol, legemidler og vaksiner vil over tid svekke leverens viktige filtreringsegenskaper. I tillegg vil kjemiske produkter fra alt vi omgir oss med, som f.eks vaskemidler/maling/sminke/kremer, stoffer i kopper/flasker/hermetikk/klær/møbler, elektriske apparat/mobiler/strømnett/gasser osv påvirker/tas opp i kroppen enten vi liker å innrømme det eller ikke.

    Når filteret vårt er tett og fullt av avfall, kjemikalier og parasitter, vil leverens over 200 viktige funksjoner heller ikke fungere. Dersom cellene som skal holde deg frisk ikke fungerer, da vil du bli syk. Derfor anbefales regelmessig bruk av leverrens. Gallestein, fettlever, fordøyelsesbesvær, magesyre, lavt energinivå, uren hud og dårlig almenntilstand er vanlig i våre dager. Andre mer alvorlige sykdommer kan utvikles etter hvert som vi forgifter kroppen. Bare for å nevne det, så har Andreas Moritz helbredet sin leddgikt ved bruk av leverflush, og Dr. Sutter ble frisk fra leverkreft.

    Å rense leveren er noe av det viktigste du kan gjøre for din helse!
    Viktige forberedelser

    1: Rense tarmen


    Skal man rense leveren er det spesielt viktig at man sørger for at man ikke har treg mage. Hvis tarmen ikke tømmes kan man risikere at giftstoffene som renses ut via leveren ikke kommer ut gjennom fordøyelseskanalen, men i stedet blir resirkulert i kroppen. Sørg derfor for at du har daglige tømminger, 1-3 ganger pr dag er det beste. Det finnes mange gode produkter på markedet.
    Sørg for å finne en tarmrens som både sørger for å rense tarmen, og som sørger for å opprettholde tarmens peristaltikk. Tarmskylling har jeg personlig erfaring med, og det er fin for å sette fart i en obstipert tarm på. Den første gangen jeg gjorde flush`en tok jeg tarmskylling både før og etter, som anbefalt av Andreas Moritz. Jeg opplevde da at flere store steiner kom ut i løpet av den andre tarmskyllingen, som kanskje ville blitt liggende i tarmen for lenge, løst seg opp og opptatt på nytt i kroppen dersom jeg ikke hadde gjort det.
    Siden det koster en del penger å få utført slik skylling, ble det med den første gangen. Jeg har riktignok gjort små tarmskyllinger på egen hånd hjemme også, men det kan være greit å finne andre måter å holde tarmen åpen på. Sitron blandet i vann fungerer bra for å få tarmen i gang på tom mage om morgenen. Ellers finner du ulike salter du kan bruke. Er tarmen svært tilstoppet, kan det ta flere uker å få den ordentlig igang igjen.


     
    2: Parasittkur

    Startes minimum to uker før din første flush!
    Du vil IKKE rense leveren med levende parasitter tilstede. Dette har andre gjort før, og resultatet er at man blir skikkelig dårlig, ofte i ukevis. Selv har jeg brukt Humaworm, som er en gammel indiansk anti-parasitt formel. Når du bestiller denne fra USA vil du motta en konvolutt med ferdig doserte kapsler i små gjennomsiktige poser. Det er fordi at dette er en familiebedrift som pakker og sender for hver bestilling, og pga kostnadene har de ikke egne bokser med merker osv. Don`t freak out. Den er vel utprøvd, med mange fornøyde brukere, you won`t die. Jeg skal innrømme jeg ble litt skeptisk selv, men det var før jeg undersøkte saken nærmere.  Kapslene består av ulike urter, og det følger med en innholdsfortegnelse i konvolutten. Denne parasittkuren kan også brukes til barn. En kur varer i 30 dager, og det anbefales å vente i 90 dager før ny kur. Noen bruker andre produkter i mellomtiden. Selv har jeg ikke sett noen parasitter med det blotte øyet enda. Det kan ta et par runder med kur før de kommer ut. Gleder meg:)



    Det anbefales også å rense nyrene en gang for hver 2-3 flush. Nyrene filtrerer ut uønskede stoffer i blodbanene. Nefronene filtrerer alt blod i kroppen på bare 10 minutter, og det uten at noen verdifulle stoffer i blodet går tapt. Og av 2000 liter blod som filtreres gjennom nyrene hver dag, unnslipper bare 1.2 liter urin. Så kroppen vurderer nøye hva som skal slippes gjennom. Nyrene bør altså også renses med jevne mellomrom.

      Dr. Sutters cokeflush:
    • 3 dager før flushen drikkes 1 liter eplecider/eplemost per dag, med 90 dråper ultra phos liquid i hver liter. Kan drikkes spredt utover dagen.
    • På den 3`dje dagen gjøres flushen, 3 timer etter kveldsmat. Bland sammen 0.5 dl sitron, 1 dl olivenolje og 1 dl cola som du har ristet ut kullsyren av. Stå ved senga, rør blandingen kraftig (ikke rist) og drikk.
    • Ligg helt stille i 30 minutter på høyre side med hodet høyere enn kroppen.
    • Ligg så 15 minutter på venstre side.
    • Legg deg over på ryggen og ligg slik i 15 minutter.
    • Reis deg opp og gå litt rundt, før du legger deg igjen.
    Oljen passerer innen få timer. Blir du kvalm kan du kurere dette med peppermint- eller ingefær te. Eventuell kvalme går over når oljen har passert. Innen 12-24 timer vil leveren tømme seg for stein pga olje-blandingen. Ultra phos og malic acid i eplejuice mykgjør steinene og virker avslappende på galle- og levergangene slik at steinene lettere kommer ut.
    Det anbefales å gjøre flushen før en fridag, slik at du kan ta det helt med ro dagen etter. Kroppen din har tross alt utført en kraftig rens, på linje med en operasjon, bare uten kniv og medisiner.
    Fortsett å rense leveren til det ikke kommer flere steiner ut. Utfør rensen senere et par ganger i året for vedlikehold. Noen trenger bare noen få flush`er, andre mange. Dersom det ikke kommer noen steiner ut i starten, er det fordi gangene i leveren er kraftig tilstoppet, slik at det trengs flere for å få myknet steinene opp nok til at de kan komme ut. Noen får ut 1000vis, andre 100vis. Selv har jeg til nå opplevd å få ut rundt 100-200 til sammen, i alle fall som jeg har sett med egne øyne. Alle grønne. Røde steiner kan også komme ut. Det kan komme kolesterolsteiner ut, samt calsifiserte steiner, som de fleste tror må opereres ut. Steiner så store som golfballer har kommet ut på denne måten, uten operasjon, uten å fjerne galleblæren, uten smerter.
    Selv begynte jeg med dette for å bli kvitt mine leddplager. Uansett hva du lider av, er dette stedet å begynne. Uten en velfungerende lever, fungerer ikke kroppen. Kroppen trenger frisk, ubearbeidet mat for å fungere. Men før du kan starte å fore kroppen med slik mat, må den renses slik at cellene i organene kan utføre sine oppgaver, og kroppen kan ta opp næringen den tilføres. Nå skal jeg gå å innta min oljeblanding, og legge meg.
    LYKKE TIL!!!




    25 kommentarer:

    1. Hei, takk for nok en fin post!
      Hvor får man tak i ultra.Phos liquid? Og vet du hvor mye eplesyre i vann man kan bruke istedet for eplemost i forkant av flushen? :-)
      Kathrine

      SvarSlett
    2. Hei Kathrine:)

      Du kan kjøpe ultra phos liquid på www.ultralifeinc.com

      Jeg har funnet det flere andre steder, men da dyrere. Jeg har prøvd å få dem til å sende meg i brevform pga tollen, men det kan de desverre ikke. Så det blir toll i tillegg, jeg husker ikke hva jeg betalte. Men anbefaler å kjøpe flere flasker i gangen. Jeg kjøpte 5 flasker, og de holdt til omtrent 10 flush. Nå drakk jeg ofte juice i 5 dager før flushen istedet for 3, så ved å drikke juice 3 dager som oppskriften sier, vil 5 flasker vare lenge:)

      Jeg har kjøpt malic acid hos www.purebulk.com. Dette for å slippe alt sukkeret i eplejuicen. Men jeg får halsbrann av det, siden det er ganske surt, så da foretrekker jeg heller eplejuice fra disse:

      Liereple fra Egge Gård som jeg kjøper hos coop, og Smak forskjellen, også hos coop. Begge er rene produkter og lite søte. Kjempegode:)

      Jeg har 1 kg malic acid her hjemme som du kan få:)
      Skal du bruke eplesyre så anbefales 1/2 til 1 ts malic acid per liter vann. Jeg har brukt litt over en halv ts, og det er skikkelig surt:(

      Bare spør:)
      Lykke til:)

      Klem fra Camilla

      SvarSlett
    3. Takk igjen, Camilla!
      Klem :)

      SvarSlett
    4. Har lest masse på bloggen din! Du har virkelig vært igjennom mye!! Går ikke an å forsetille seg. Men er veldig interessert i denne leverrensen. Har selv revmatoid artritt... og opplever at ikke så mye hjelper. Får medisin, men ikke morsomt å spise det hele tiden heller!! Skal prøve å bestille noe av disse produktene og teste det ut!!!!

      SvarSlett
    5. Fra en Camilla til en annen:)


      Så koselig at du leser! Ja det er helt garantert at det er mulig å bli frisk, slik jeg ser det. Men at det er lett.. Mye prøving og feiling, men man blir klokere for hver dag. Det FINNES alternative måter. Jeg vil ikke anbefale noen å kutte ut medisin, selv om jeg vet om dem som har gjort det, og blitt mye bedre og til og med frisk på andre måter. Sjekk ut angående kosthold også. Man finner masse informasjon når man googler dagen lang:) Og la meg høre fra deg. Bare spør om du lurer på noe!! Lykke til!!

      Jeg heier på deg!!

      SvarSlett
    6. Finnes virkelig parasitter altså? Og leverrens fungerer? Man leser så masse og blir litt skeptisk siden det er så lite støtte fra legestanden.. :-)

      SvarSlett
    7. Ja vi har alle parasitter, og leverrens fungerer:) Ville ikke videreformidlet dette hvis det ikke funka:) Det er bare litt olje/sitron/cola, helt ufarlig, i motsetning til alle medisinene legene foreskriver. Legene kan det de har studert, og er så fokusert på symptomdemping at øyne og ører er lukket for alt annet. Du tror det når du ser det:)
      Anbefaler å lese boka til Andreas Moritz, Hulda Clark og Doc. Sutter som jeg har nevnt i bloggen. Da får du mer inngående beskrivelse:)

      Lykke til:)

      SvarSlett
    8. Hei, inne her og titter rundt atter en gang, for tips og inspirasjon :)

      Oppdaget at linken til www.curezone.com var feil, - det er med z :)

      Ellers var det også med meg slik at jeg måtte se parasitter for å HELT tro at vi i "rene, trygge Norge" hadde dem. Det var uten tvil en 7-8cm lang "mark" som kom ut av mitt barnehagebarn under Humaworm-kur, og jeg lover deg at vi ikke var blant dem som studerte avføringen annet enn det nesten uunngåelige blikket idet man drar i do-skåla ;) Samtidig forsvant en del plager som verken lege eller gastrolog har funnet ut av. Ingen typiske symptomer på "mark" i forkant. Forøvrig er det veldig vanskelig å diagnostisere at man har mark. Vår lege sa at eneste måte var å undersøke avføring for spesifikke egg, - dvs for eksempel lete etter egg fra rundorm. Man kan jo ha dem en plass i systemet uten at eggene ligger i enhver avføringsprøve ... Og som Camilla sier, spesialistene er gode på sitt område; som er det de har studert, og det de har lært etterpå (med sterk innflytelse fra farmasi-industrien!).
      En "vanlig lege" kan mye om sykdom og medisiner og hvilke spesialister som det evt bør henvises til. Folk flest tror dessverre at legen er den tryggeste å spørre om ALT, inkludert fagområdene til dem som har fordypet seg innen ulike fagområder (fysioterapeuter med 3-4 års utdanning, kiropraktorer med minst 5 års utdanning, psykologer med 6 års utdanning osv.) Legene er ofte ressurssterke personer, men det sier seg jo selv at de ikke kan bli eksperter på alle disse områdene i løpet av de 6 årene studiene tar ...

      SvarSlett
    9. Takk for den fine kommentaren!

      Beklager den linken, takk for at du fant det ut, jeg retter den:)

      Setter pris på at du deler, det gir det vi prater om her enda mer tyngde. Det er viktig at vi mennesker våkner opp litt, og tar litt mer ansvar.

      Klem til deg!

      SvarSlett
    10. Hei hei!

      Takk, for et spennende innlegg. Så på hjemmesiden til humaworm at de også har en leverrens, er denne like bra som den man kan "lage" selv?
      Det finnes jo kritikere som mener at kroppen renser seg selv, og at disse rensene bare tar knekken på tarmflora og virker negativt, hva tenker du om det?
      Selv skal jeg snart prøve ut humaworm, og synes det blir veldig spennende :)

      Ha en fin sommer!!

      SvarSlett
      Svar
      1. Hei!
        Takk for spm:-)
        Jeg har ikke prøvd humaworm sin leverrens selv. Tenker at den man kan lage selv virker best, siden den påvirker direkte, man kan se resultatet
        via det som kommer ut og hvordan man føler seg i etterkant.
        Humaworm sin colonrens har jeg også brukt på min sønn på 9 år. Det er best å prøve seg litt fram, siden vi alle reagerer ulikt. Noen kan ha kjempeeffekt av humaworm, andre kan ha bedre effekt med andre produkter. Gå for det du føler kjennes rett:)
        Ja, en frisk kropp renser seg selv. De fleste mennesker overbelaster derimot kroppens renseorganer via det vi putter inn i den samt at vi ubevisst mishandler oss selv på det mentale planet. Organene jobber, men greier til slutt ikke å ta unna for den mengden avfallsstoffer vi putter inn, og da blir vi syke.
        Heldigvis finnes det metoder å hjelpe kroppen på for å rense ut overskudd som har hopet seg opp.
        Jeg tenker absolutt at det er viktig å sørge for probiotika og mineraler i tarmen. Det finnes mange meninger og mange svar på alt hva helse angår. Mine tanker om dette er at det kan være greit å tilføre probiotika og mineraler (ocean water skal være det beste for dette formålet, jeg skal straks bestille og prøve selv) mens man renser. Jeg har derimot lest at enkelte kyndige på området mener det ikke er noen vits, siden mye vil bli skylt ut, og at kroppen selv vil ordne opp i dette når den er renset ferdig.
        Jeg ville tatt det litt etter hvert. Jeg har tilført probiotika til sønnen min når vi renser og han får vondt i magen. Da blir ubehaget borte. Så noe effekt har det iallefall:)
        Vi er nå i full gang med noe meget lovende og spennende. Vi renser med det som tidligere het MMS, som nå kalles CD, og det er veldig effektivt. Det kan være et tips du kan google nærmere. Du finner mye feilinformasjon og skepsis der og, bare hold deg til de informative sidene. Jeg har selv brukt to år på å kvitte meg med min frykt og skepsis etter å ha lest for mye feilinfo, men det finnes ikke farlig, og både jeg og min bruker det. Faktisk bruker tusenvis av mødre det på sine barn, verden over, og de blir friske fra autisme. Røde kors kurerer malaria med 100% suksess osv.
        Lykke til, og bare spør om du lurer på noe:)

        Slett
    11. Hei, takk for en fin blogg! :-)

      Jeg har over tid tatt mye smertestillende i forbindelse med en sykdom jeg har kalt endometriose.
      Jeg er sliten og det tror jeg kroppen min er også, har røde ringer undr øyene, trett og sur dagen lang.
      så jeg har kjempelyst å pøve å endre kostholde mitt, samt å rense kroppen min for skitt og se om jeg kanskje blir bedre av det.
      Jeg har noen spm i forbindelse med leverrens.
      kan man ta parasittkur og tarmrens samtidig eller må jeg ha tatt parasittkuren før tarmrens? Må jeg har ultra posh liquid , er det ikke nok med bare eplesider?

      kan du gi meg forslag til oppskrift for hvordan jeg går fram, det er så mye forskjellig ettersom hvor man leser! :-) Takk snille deg

      Cathrine

      SvarSlett
    12. Og en ting til :-) Hva mener du når du sier fortsett å rens, skal jeg, om det ikke kommer mange stener, ta ny rens umiddelbart?

      SvarSlett
    13. Hei Cathrine!

      Takk for spørsmål, for at du leser og liker, og beklager sent svar.
      Det er så lenge siden jeg har vært aktiv på bloggen, og en god stund siden jeg holdt på med disse rensene, så når det gjelder rekkefølgen, kommer jeg tilbake til dette (sitter akkurat nå på jobb).

      Som du sier, så er det så utrolig mye forskjellige svar å få, at man rett og slett bare må følge magefølelsen, og prøve seg litt frem for å finne det som fungerer best for deg.

      Jeg ville ha holdt meg til oppskriften og brukt ultra phos liquid. Jeg vet det finnes mange oppskrifter som er satt sammen av flere andre oppskrifter, men så lenge det finnes en sjanse for at stener skal sette seg fast på veg ut, kjenner jeg at det er tryggest å holde seg til de rensene som er utprøvd av mange.
      Det finnes flere midler enn ultra phos som bløtgjør og frigjør steiner, som sikkert er like bra, men akkurat i denne oppskriften er det dette som brukes. Hulda Clark sin oppskrift er også brukt av mange og like god.
      På curezone finner du forum for det meste, og kan spørre om det meste.Problemet med å søke på nett er jo at man finner en del skremselspropaganda, så man må lære å skille mellom god informasjon og feilinformasjon.

      Det er anbefalt å rense en gang i måneden helt til det ikke kommer mer stein. Det er viktig å la kroppen hvile, så en gang i måneden er en fin pause, selv om man kan gjøre denne rensen en gang i uken. Selv tok jeg en hver dag en hel uke. Man kan etterhvert få nok av denne olivenoljen, så jeg anbefaler en gang i måneden, helt til du har hatt en to-tre flush uten stein, og deretter en gang i året for vedlikehold.

      Nå kan det bli mye på en gang, men om du ikke har hørt om MMS/CD så ville jeg sjekket ut dette.
      Kan ikke skrive så mye nå, men dette er et fantastisk produkt for å rense kroppen for bakterier, virus, tungmetaller, sopp osv. Anbefaler å begynne å forske litt på dette også, om du har tid og overskudd.
      Autisme helbredes, malaria helbredes, og også her finnes det en historie om hvilken som helst lidelse, som er blitt helbredet. Ikke er det dyrt heller. Også her mye feilinformasjon, så det første du vil lese er at det er blekemiddel;) Noe det selvsagt ikke er, da ville vi ikke gitt det til alt fra spedbarn til gamle, samt dyr:)

      Jeg kommer tilbake til deg:)



      SvarSlett
    14. Hei Camilla!

      Det er så fint at du ser deg tid til å svare meg! :-)

      Nå har jeg tatt et steg: Lagt om kosten, sluttet på medisiner som jeg egentlig ikke behøver,det funker fint,
      men veldig tungt. Fikk parasittkur fra HUMAWORM i posten igår (HJELP de ser skumle ut)?

      Og da tenker jeg som følger: Begynner med parasittkur, 14 dager etter påbegynt kur tar jeg en tarmrens som går over 5 dager (tror du man kan gjøre det samtidig?), så etter endt tarmrens tar jeg en flush, men fortsetter på parasittkuren. jeg har ikke mulighet til Zapping..

      Tenker jeg følger Hulda Clark metoden eller den du har beskrevet ovenfor.

      Jeg skal lese meg opp på det du anbefaler, men håper å høre mer fra deg, som du sa er det lurt å følge magen og føler at du har god erfaring med utprøving av dette.

      Igjen, takk for tiden din, håper å høre mer fra deg :-)

      SvarSlett
      Svar
      1. Hei!
        Nå har du sikkert kommet godt i gang med kurene dine, men tenkte bare å minne om at:
        det viktigste er at tarmen din fungerer. Regelen er i utgangspunktet, tarmrens først, så parasittkur og så flush. Men om tarmen fungerer (at du tømmer deg 1-2 ganger hver dag) så er det greit. Giftstoffene og parasittene vi dreper må ut, og derfor er det viktig at tarmen fungerer ordentlig:)

        Slett
    15. hei, jeg trur jeg har gjort en feil, startet med paracittkuren før tarmrensingen.. gått på paracittkuren en uke nå.. er øm i høyre side hele tiden.. er dette vanlig? har startet humanworm.. lurer på om jeg kan ta tarmrens nå samtidig? eller om jeg kan vente med tarmerens til etter paracittkuren før så ta flushen.. ?

      SvarSlett
      Svar
      1. Hei!

        Det viktigste er at tarmen din fungerer. At du tømmer deg regelmessig. En til to ganger om dagen er fint. Dersom tarmen er regelmessig kan du bare fortsette med parasittkuren. Det viktigste er at når man dreper parasitter må de komme ut. Gjør de ikke det absorberres de i systemet vårt igjen.
        Å kjenne ubehag her og der under slike renser og kurer er helt vanlig. Regner med det er leveren du kjenner. Det er mange detoxsymptomer som kan oppstå:)

        Slett
      2. okei, jeg lurer på om det er paracittkuren jeg er blitt skikkelig dårlig av. derfor lurer jeg også på hvordan det er å ta en leverflush nå? etter bare en uke me paracittkur. vet du hvor kritiski dårlig folk har blitt før når de ikke ha fulgt ut paracittkuren før flushen? at det er sånn at de ikke kan gå på jobb? avføingen er merkelig også.. helt lys men ikke noe paracitter i.. TAKK FOR SVAR :)

        Slett
      3. Det er veldig vanskelig å gi individuelle råd, siden jeg ikke kjenner deg eller din historie osv. Vi er alle så forskjellige, reagerer forskjellig, opplever alt ulikt.
        Jeg tenker at hvor dårlig man kan bli henger litt sammen med hvor mye "dritt" som skal ut. Er kroppen tilstoppet av giftstoffer og parasitter vil man merke mer til rensingen enn om man er "ren". Selv merket jeg ingenting da jeg tok humaworm (selv om jeg absolutt ikke var "ren", jeg har senere fått ut MASSE parasitter på andre måter), men en jeg kjenner fikk så vondt i magen at hun dro på sykehus. Det har jeg aldri hørt om før, så det tror jeg må være ekstremt sjeldent. Stort sett bruker det å gå veldig bra, ut fra de jeg vet om som har tatt den.
        I forhold til jobb så må du jo kjenne på dette selv.
        Viktig at du er trygg på det du gjør. Du kjenner kroppen din best. Blir du usikker så er det bedre å avbryte enn å gå i frykt for at man skader seg selv. Føl deg litt fem, les boka til Sutter og andre egnede bøker/sider. Bruk evt litt mer tid på forskning, og så kan du begynne på igjen.
        Parasitter kan komme ut selv om vi ikke ser dem med det blotte øye.
        Lys avføring kan kanskje komme av at gallen ikke kommer frem. På generell basis så kan man ta en leverflush selv om parasittkuren ikke er ferdig. Bare sørg for at du får tømt tarmen både før og etter slik at det som skal ut, kommer ut.
        Som sagt, vanskelig å gi råd, siden jeg ikke kjenner deg og din helsetilstand, så jeg kan bare si hva jeg tenker på et generelt grunnlag.

        Slett
    16. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      SvarSlett
    17. anbefalese det ikk å ta nyrestensutrensning i tillegge til parasitt kur før selve leverrensen eller det du kaller flush?

      SvarSlett
    18. ei igjen , må man slutte å bruke andre medisiner eler kosttilskudd under selve humaworm kuren evt under flushen?

      SvarSlett
    19. hei! bare lurte på om man under disse kurene, dvs tarmrensen, leverrensen og parasittkuren, om man kan spise som vanlig? dvs kan jeg spise alt som jeg vanligvis har spist eller er det noen matvarer jeg bør unngå?

      SvarSlett
    20. Hallo,

      Vi er her igjen for å kjøpe nyre for våre pasienter og de har avtalt å betale god sum penger til alle som ønsker å donere en nyre for å redde dem og så. Hvis du er interessert i å være en donor eller du vil redde et liv, Du skal skrive oss på e-posten nedenfor.

      Dette er en mulighet for at du skal være rik ok, vi forsikrer og garanterer deg 100% sikker transaksjon med oss, alt vil bli gjort i henhold til lovgivende nyredonorer.
      Så kast bort ikke mer tid, vennligst skriv oss på irruaspecialisthospital20@gmail.com

      Irrua-spesialistundervisningssykehus.

      SvarSlett