IF IT IS TO BE - IT IS UP TO ME































søndag 19. juni 2011

Jeg bor på verdens vakreste sted

Helga startet brått med  historiens siste fest i Hulu`n for røntgengjengen. Sangframføring gikk bra, og det var kjempegøy og masse hygge hele kvelden til solen forsvant. Resten av helga har stort sett gått med til å betale for festen... Det blir lenge til neste gang!!


Vakkert bål som sammen med sang avsluttet kvelden på Hulu i går:









Men i dag har jeg storkosa meg her hjemme. Frokost i paviljongen på terassen, og det blåste litt så da fikk vi testa den og;) Satt lenge på flytebrygga med ungene og bare var. Ingenting er som lyden av sjø og lukten av fjære! For ikke å snakke om hvor vakkert til jeg bor. Jeg er bare så fornøyd med å bo akkurat her jeg bor, kunne ikke fått det bedre! Her er noen bilder jeg tok av utsikten fra huset, samt noen nede ved sjøen:


























































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar