IF IT IS TO BE - IT IS UP TO ME































torsdag 16. juni 2011

Snart helg!

Nå gleder jeg meg til helg igjen! Tenke seg til at ungene begynner ferien sin om bare få dager. De er så heldige! Den som var lita skolejente igjen...







Selv har jeg enda 2 måneder å vente før min ferie! Hjelp! Men den som venter på noe godt, osv.. I dag hadde vi nest siste screeningdag på mammografien, og det gikk så det suste. Det blir som alltid godt med sommerpause. Pupper er populære saker, men når man vasser i dem har man et litt annet syn på den delen av kroppen, kan man si:)









Morgendagen er en annerledes og god dag, fordi røntgenfamilien skal dra til Hulu! Der venter reker og hvitvin med tilbehør, quiz og det som hører til! Desverre er det den siste Huluturen i historien, fordi Hulu-drotningen Eli går av med pensjon. Vi skal feste med 3 damer som går av med pensjon i morgen, og det blir vemodig synes jeg. Er det noe jeg setter pris på, så er det mangfold, og å jobbe sammen med ulike aldersgrupper. Damer, I will miss you!






I dag har vi fått paviljong, og den er lenge etterlengtet. Det gledes! Den skal være med på å forlenge min trønderske sommer og utesesong med mangfoldige timer! Terassen er det beste sted på jord, med fantastisk utsikt over sjøen og stranden. Kikkert har jeg og, hehe....












En liten klagesang til slutt:

"A bompi bomp- byggmakker"
Hadde byggmakker gjort jobben slik de skulle og lovet, hadde vi hatt paviljong for lenge siden, og i tillegg en bedre en... For ikke å rippe opp i de 100 andre episodene vi har opplevd...kjøkken, benkplater, bestillinger, jeg kan nevne dem i fleng. Byggmakker, dere er herved oppsagt, uthivd og kastet over bord. Som kjent kan man ikke ansette noen som ikke fikser jobben. Nytt firma, nye muligheter!!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar