IF IT IS TO BE - IT IS UP TO ME































mandag 14. november 2011

En fantastisk helg med Unique Mind ESP og LP:)




Jeg har vært på ESP kurs i helga. Deborah Borgen er helt fantastisk. Så ekte, så engasjert og så stor innsikt som den "lille" damen har! En verden er i forandring takket være slike som henne. 


Skal si at prosesser ble satt i gang i helgen. Ikke bare behagelig, så mye er sikkert. Men jeg er i ferd med å finne Camilla. Jeg begynte letingen etter henne for 6 år siden. Nå kommer hun til overflaten. Denne gangen skal jeg holde fast på henne. Hun er tross alt den viktigste personen i mitt liv. Uten meg kan jeg heller ikke være noe for andre.


Jeg er i gang. I gang med å skape et liv jeg elsker. Det er målet. Jeg trenger ikke lenger å frykte morgendagen, når jeg vet at jeg kan skape min egen, som Deborah sier. Er det ikke deilig?


Deborah og Bruce Lipton begynner kanskje å jobbe sammen, det er helt fantastisk. De snakker om mye av det samme. Men Bruce mangler de praktiske øvelsene for å få jobben gjort. De har Deborah. JA til et samarbeid mellom de to!


Fra nå av blir Camilla sett. Hun blir hørt. Og, hun blir tatt alvorlig. Av seg selv. Det har hun og kroppen hennes lengtet lenge etter. Gamle sannheter er på veg ut, nye kommer inn.


Jeg velger! Jeg ønsker å gi min oppmerksomhet til det som er positivt. Jeg har gjort det motsatte så lenge. Jeg husker jeg skrev ned negative ting i dagboken min slik at jeg skulle kunne vise det frem for andre og aldri glemme det! Hvorfor i himmelens navn gjorde jeg det? 


Jeg ønsker at min blogg skal bringe positiv energi ut til andre. Det kan jeg velge, er det ikke deilig?  Nå skal jeg ta en kopp te med datteren min. Så skal jeg gå opp i andre etasje og kaste noen gamle permer. De er fulle av nyttig info egentlig. Jeg har samlet alt som kan være nyttig for meg på min veg til helse. Men vet du hva? Jeg lever i dag, og jeg trenger ikke å samle. I stedet kan jeg gi slipp. Jeg har en ESP sans, jeg har mine LP og mine mentale verktøy, jeg får det jeg trenger. 


DET ER SÅ DEILIG!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar