IF IT IS TO BE - IT IS UP TO ME































torsdag 28. juli 2011

Min flushuke, Dag 4...



Da er det torsdag og flush nr 17 i rekken. Jeg synes det nå er mye lettere å få i meg oljeblandingen, og det er en kjempefordel. Sist natt våknet jeg imidlertid mellom klokka 3 og 4. Jeg var da småkvalm, småsvimmel og generelt uvel. Slapp og skjelven. Jeg trodde jeg måtte på "potta", men uten resultat. Så jeg havna på sofaen, hvor jeg lå og dorma resten av natta. Ikke den beste nattesøvnen, men slikt må man regne med når man stadig opererer galle- og lever:)





På jobb ble det travelt på slutten av dagen, og jeg fikk spist mindre enn planlagt. Det endte med så lavt blodsukker at jeg ble skikkelig slapp og skjelven, svetta over hele kroppen. Litt mat ordna saken:) Ingen tur på "potta" på hele arbeidsdagen. Det tar lang tid fra noe går inn til det kommer ut når det gjelder mitt fordøyelsessystem. Men så har jeg da også -sitat legen som tok colonskopi på meg- "ekstremt lang tarm"...




Resultatet kom ikke før langt ut på ettermiddagen. Her er den største fangsten etter dagens gullgraverkonkurranse, om man skal si det på den måten:)











Det er fremdeles ikke "hundrevis av steiner" som kommer ut, slik som mange beskriver. Men når jeg ser disse klumpene på 2-3 cm så skjønner jeg veldig godt at en lever som er tettet igjen med slike, ikke kan utføre oppgavene sine. Og jeg er veldig glad for å bli kvitt dem! Jeg gleder meg til den dagen det ikke kommer mer ut. Da kan leveren igjen ta seg av de viktige oppgavene sine.


 



Jeg får noen spørsmål underveis, og det er supert. Jeg har skrevet en god del på disse sidene, her, her, og her. Anbefaler å lese disse dersom du er over middels interessert. Fremdeles spørsmål? Gå til anskaffelse av noen av bøkene, eller ta kontakt:)





Flere med erfaring? Del gjerne:)





Da er det atter tid for kveldens drink, og med kun EN dag arbeid igjen før ferie, så er alt BÆRRE LÆKKERT:)









1 kommentar: