IF IT IS TO BE - IT IS UP TO ME































tirsdag 26. juli 2011

Min flushuke, Dag 2...




Første flush i uka er over, den andre står for tur, nr 15 totalt. I går gikk det kjempegreit å drikke oljen! Det viser seg å være av stor betydning å få innholdet blandet skikkelig godt og så drikke det raskt. Hvis man da ikke synes det er deilig med olivenolje i store mengder... smaken er som kjent som baken..
Ikke ble jeg kvalm, ikke fikk jeg halsbrann heller:) Men man skal ikke riste blandingen, står det i oppskriften. Altså: stired, not shaken:)




Som alltid når jeg flusher, er forventningene høye. Første gang trodde jeg selvsagt at dramatiske ting skulle skje, og ble overrasket over at jeg verken kjente smerter eller våknet opp frisk som en fisk... Har lest MYE av andre menneskers opplevelser, og de er 99.9 % positive. De som er negative, er de som ikke har fulgt prosedyren. Det kan være at de ikke har tatt parasittkuren først, eller ikke sørget for å holde tarmene i gang, slik at steinene er blitt liggende i tarmen og på nytt blitt opptatt i kroppen. Man kan da føle seg ganske dårlig. Det er forøvrig ikke rart at man kan bli litt slapp dagen derpå;) Det som stenger gangene i leveren blir plutselig fjernet, og det ligger masse avfall innestengt som plutselig slipper ut. Men med en lever som ikke er tilstoppet, vil det bli en lett sak å ivareta de viktige funksjonene den spiller i kroppen. Mer detaljer om det kan du lese her.


Jeg drakk to glass med engelsk salt blandet i vann i går. Null virkning på mine tarmer. I dag var jeg på jobb som vanlig, litt spent på magen, men dagen gikk uten noen reaksjon. Etter at jeg kom hjem begynte det imidlertid å skje noe, og omsider kom dagens fangst ut. Noen få steiner i varierende størrelse. Ikke imponert, men fonøyd med at det kom noen. Jeg har ikke vært slapp, til tross for den lille "operasjonen", og mindre mat enn vanlig. Alt vel:)


I dag er det tid for flush nr 15, den andre denne uka, og jeg satser på større utslipp i morgen. Alt ligger til rette for det:)



Happy flushing!!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar