IF IT IS TO BE - IT IS UP TO ME































fredag 29. juli 2011

Min flushuke, Dag 5...





NR 18


Sist natt våknet jeg bare en time etter at jeg hadde svelget "herligheten". Måtte opp å koke meg litt ingefær-te, noe som hjelper godt mot kvalmen. Drakk noen slurker, som raskt bedret situasjonen. Jeg satt for det meste i en stol i stua i natt, for å unngå halsbrann. Sov litt, drakk litt mer te og sov litt igjen. Ganske dårlig søvnkvalitet de siste dagene, noe som selvsagt ikke er optimalt verken for flushen eller meg. Men sånn er det når man jobber 100%. Skal man få det til, så "just do it"!!







På grunn av lite søvn de siste dagene, samt at kroppen min nå har begynt sin egen månedlige renselsesprosess, vurderte jeg å avslutte nå. Jeg tenker at det er best for kroppen å drive med en renselse av gangen. Men siden jeg har kalt dette en flushuke, og at jeg har forberedt en ny flush med eplejuice i dag også, så går jeg for en til. Men så er det slutt:) Og jeg har tenkt å feire den med en kjempegod grønnsaksrett i morgen kveld! Gleder meg!!



Dagens flushresultat har vært ganske likt som i går. Tømminger både på jobb og hjemme, med store og små steiner. Jeg har håpet å få en "kjempestein" ut, eller et skikkelig høyt antall. Men det som kommer, kommer, og jeg er spent på hvor lenge jeg trenger å rense før det blir tomt. Etter denne siste flushen tror jeg kroppen kan trenge en pause, slik at steinene som fremdeles ligger i galle og lever kan rykke fram i køen og klargjøres for utskyting:)








Jeg kan legge til at det er lurt å drikke masse vann på slike dager, noe jeg selv er alt for dårlig til. Jobber med saken:)



I dag har jeg tatt ferie, og det føles fantastisk godt! Ferien kom ikke et sekund for tidlig, sol er bestilt, og, etter hva jeg kan se så langt, er den i anmarsj. GLEDER SEG!



Hvor mye blogging det blir i ferien er enda uklart. Jeg legger ingen planer, og tar ting som de kommer. Jeg har lyst til å fiske, være masse ute, øve Zumba (da det viser seg at det blir zumbatime på meg til høsten likevel!), og bare kose meg!






HAPPY........



!!!!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar