IF IT IS TO BE - IT IS UP TO ME































mandag 25. juli 2011

Min flushuke, Dag 1...



Det er 5 dager til jeg starter årets sommerferie, og jeg gleder meg masse! Føles litt som om sommeren er over, samtidig som hele ferien ligger foran meg. Jeg må si jeg er glad for at jeg er garantert to uker med sol:)





Denne siste uka før ferien jobber jeg på ultralyd, noe som er en opplading til ferie i seg selv. Det er ikke meg imot å ha noen rolige dager på jobb før feriestart. Jeg er takknemlig for at jeg i år får oppleve hva begrepet "lavaktivitet" kan by på:)



De siste to dagene har jeg igjen drukket eplejuice med ultraphos i. Jeg har forberedt ikke bare en ny flush, men har planlagt å flush`e hver kveld hele uka. Jeg spiser bare lett mat og ingenting etter jobb, for å lade opp galleblæra til kvelden. All juicen gir meg halsbrann, og det samme gjør oljeblandingen, men det er bare en liten bagatell. Ned skal det. Regner med at jeg etter denne uken er passe lei av olje...


MEN jeg er spent på resultatet, og håper jeg på denne måten skal få ut en større mengde stein, noe som forhåpentligvis også vil få større effekt på min helse:) Jeg kommer til å bruke engelsk salt i kveld samt i morgen tidlig, for å få tarmene skikkelig igang.



Jeg har skrevet en god del om leverflush her i bloggen, så for interesserte er det bare å lese tidligere poster:) Jeg kommer selvsagt til å oppdatere etter hvert som uken skrider frem.



Ha en fin uke:)











2 kommentarer:

  1. Du bruke så my ukjente ting.... trur æ må ha ei shoppingliste!!! Lest vell nåkka om det på tidligar flush innlegg:-))

    SvarSlett
  2. Ja, det stæmme. Æ har skrivvi det ned tidliar;) Men vi snakkes vi veit du;)

    SvarSlett