IF IT IS TO BE - IT IS UP TO ME































onsdag 27. juli 2011

Min flushuke, Dag 3.....



Selve gjennomføringen av denne serien med leverflusher går over all forventning. I går kveld gikk det også helt greit å drikke blandingen. Jeg skjønner nå at jeg ikke har rørt kraftig nok tidligere, slik at mye av oljen har blitt liggende på bunn. Så: rør godt, og drikk alt i en omgang!



I dag kom resultatet mens jeg var på jobb. Av praktiske årsaker kunne jeg da ikke drive med noen storstilt dokumentasjon:) Denne gangen kom det mer stein, og disse var mørke grønne. Spennende! De jeg tidligere har fått ut har vært mye lysere i fargen. Tarmen er nå bedre tømt, og jeg har spist lite og lett, så alt ligger til en ny vellykket flush.



Ingen grunn til å gi seg når alt går så bra! Har lyst til å fortsette til det ikke kommer mer:) Så da er tiden kommet for flush 3 denne uken, og nr 16 totalt. Kveldsdrinken min er ferdig forberedt, og på disse bildene er det lett å se at den ikke er blandet. Olje og cola hver for seg, med sitron brusende omkring. Selve den iherdige røringen gjøres når jeg står ved senga, slik at jeg kan legge meg umiddelbart ned på høyre side, akkurat som i oppskriften:) 













SKÅL!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar