IF IT IS TO BE - IT IS UP TO ME































søndag 15. mai 2011

HERLIGE MAIDAGER...

Helgen går sykt fort, kan man si..
Fredag hadde jeg min flush nr 10, og det gikk bra:) Ingen kvalme eller plager av noe slag natt til lørdag. Noen grønne steiner ble fjernet, og flere skal det bli. Shopping har stått i sentrum både fredag og lørdag, og har en viss sammenheng med lønningsposen jeg fikk til helgen. Ikke shopping til meg, men til min vakre datter, som er så priviligert at hun drar avgårde til Tyrkia dagen etter hurra-dagen:) Sommergarderoben er nå sikret, og gjett om jeg syntes hun var fin i rosa blomsterkjole og hatt:) Å ha med sin mor virket å være totalt uinteressant. Rare greier. Jeg ville gjerne hatt med meg til syden, jeg:)

Hadde en herlig kveld igår. Skikkelig avreagering fra leverrens. Sammen med verdens beste venner så vi film og kosa oss. Voksne i ett rom og barna i eget rom. Snakk om å være heldige:) Slike kvelder er gull verdt!

Idag har vi vært på svenskfjellet. På lemenjakt. Ett skarve lemen så vi, og det var stein dødt og lå på vegkanten. Kanskje var det for kaldt til at vi fikk se noen. Fremdeles mye snø på fjellet, og skikkelig surt. Vi gav ikke opp lett selvsagt, vi gikk både bortover gamle kongevei, og et par andre skogsveier, den siste og lengst nede i Sul. Ingenting. Jo, vi så lemenekskrementer. Lucky bastards;)

Resten av denne lemenfattige dagen gikk med til 17 mai forberedelser. 3 stk bunader er gjort klare, mangler bare sølvpussen. Men jeg sparer det morsomste til slutt seff:)

Dette var helga som forsvant...
Heldigvis kommer 17 mai og forstyrrer denne uken, jeg ber om godt vær og en fantastisk dag! Og ønsker alle andre det samme:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar