IF IT IS TO BE - IT IS UP TO ME































mandag 9. mai 2011

EN FANTASTISK SOMMERDAG

For en hærlig dag! Fra sol til sol har denne dagen gått. Kroppen min har vært like sterk og frisk som kula på himmelen! De som har det slik hele tiden er utrolig heldige! De vet det bare ikke, og det er synd. Fra deilige minutter på terassen til kalde mark i jorda, som vi plukket til vår lille fisketur Tobias og jeg. Vita (kattenskatten vår, en nydelig sibir) hang også med oss og våre bevegelser rundt omkring.

Som forventet var ikke 3T akkurat fylt av folk. Ekstra hyggelig var det da å se 10 sprekinger dukke opp! Den harde kjerne:) Jeg kosa meg i 75 minutter, og kunne fremdeles holdt på der inne, hadde det ikke vært for at det er enda bedre å være ute! Tenk så priviligert, få lov å gå inn å trene, og så ut igjen i varmen:)

Imorgen er foreløpig siste soldag i denne omgang (iallefall av dagens dimensjoner). Da håper jeg vi skal få være med pappa på sjøen på fisketur. Noe av det beste jeg vet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar