IF IT IS TO BE - IT IS UP TO ME































lørdag 7. mai 2011

JEG VIL FORTELLE MIN HISTORIE...

Hei alle:)

Etter store helsemessige utfordringer de siste årene har jeg trålet nettet etter alternative måter å gjenvinne min helse på. På denne måten fant jeg bloggen til Trine Grung. Jeg tok kontakt med henne, og etter noen mailer fram og tilbake spurte hun meg om jeg ville dele min historie på bloggen hennes.
Etter MYE tenking sa jeg ja. Det var da viktig for meg å være anonym på det tidspunktet, så jeg fortalte det ikke til så mange. Bare å skrive historien gjorde ganske vondt, og jeg var ikke klar for å dele i full åpenhet.

Den siste tiden har derimot noe modnet i meg. Å dele i full åpenhet er helt greit. Det er så mye fordommer der ute, så mye som er tabubelagt. Av den grunn er det bare enda viktigere å dele. Jeg vet at jeg ikke er den eneste i verden som har opplevd slike ting som dette. Og i motsetning til før, så vil jeg ikke lenger gjemme meg. Jeg trenger ikke være redd for andres reaksjoner, fordi jeg er blitt trygg på meg selv.

Jeg har fått ett nytt mål i livet. Det er todelt. Jeg skal jobbe mot stadig bedre helse, og ikke minst, jeg vil hjelpe andre. Så her kommer mitt første innlegg. Jeg vil legge ut det andre om ikke lenge. Setter stor pris på kommentarer, og dersom noen lurer på noe så bare spør. Ønsker alle en fortryllende helg:)

Gjennom

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar