IF IT IS TO BE - IT IS UP TO ME































fredag 13. mai 2011

LEVERFLUSH

I kveld gjør jeg min leverflush nr 10. Juhuu, jubileum, hihi...
Jeg har ikke skrevet noe om flushing tidligere, men det kommer jeg tilbake til, helt sikkert. Jeg bruker Doc.Sutter sin metode, og har fått ut mange steiner på str 1.5 - 2.0 cm i diameter. Irrgrønne alle sammen. Mange får ut tusenvis av steiner. Jeg har ikke fått ut i nærheten av det antallet, men så lenge det kommer steiner vil jeg holde på. Jeg har så langt bare tatt en parasittkur, og skal igang med en til etter denne flushen. Ikke sett noen parasitter enda, jeg "gleder meg" til å se dem.... Her kan dere se noen steiner som er lik dem jeg har fått ut:)




Ja, ikke sant? Det ER mulig å ha så mange steiner, og det ER mulig å få dem ut, ikke gjør det vondt engang. Jeg selv har aldri kjent smerte forbundet med utskillelsen av steiner. Det eneste jeg må si er at jeg begynner å få problemer med å svelge ned all oljen. Kroppen reagerer allerede ved tanken på den.. Sist flush kastet jeg opp på natten et par timer etter jeg tok olje/sitron/colablandingen. Men ikveld går det nok bra igjen:)

Og ja, det er faktisk mulig å få ut steiner som er 5 cm i diameter, UTEN kirurgi, som på dette bildet under...





På bildet under kan dere se eksempler på ulike parasitter vi kan finne i kroppen, og som vi kan se i forbindelse med parasittkurer... Det finnes massevis av bilder tatt etter parasittkurer liggende ute, men jeg sparer dem til en annen anledning... Skuelystne kan finne dem selv ved å google det...




Som nevnt har jeg ikke sett noen med det blotte øyet enda, men det kan ta flere runder med kur før de kommer ut. Og som sagt, jeg "gleder meg" til å se dem..... For slike venner vil jeg ikke ha i tarmene mine, eller i leveren min, eller noen andre steder i kroppen...

Ønsker alle en strålende helg! Jeg kommer tilbake med oppdatering på hvordan denne flushen gikk. Jeg er like spent hver gang..

4 kommentarer:

  1. Når æ såg derre parasittan ramla æ nesten av stolen! Æsj!!! Lykke t me leverflushen, glede mæ t oppdatering! ;) Heidi

    SvarSlett
  2. Hihi, og d e jo bære tægninga av godsakan:) Tænk ka du gjør når du får sjå bilda av dæm i real life:)

    Klæm fra mæ:)

    SvarSlett
  3. Hei, jeg lurer på om du tok parasittkuren før den første leverflushen og hvilken parasittkur har du brukt?

    SvarSlett
  4. Hei!

    Jeg tok parasittkur først ja. Brukte den fra Humaworm, bestilles fra USA:)

    SvarSlett